Perkhidmatan Awam Malaysia : meningkatkan kecekapan dan keberkesanan sistem penyampaian perkhidmatan.

Bibliographic Details
Corporate Author: Unit Pemodenan Tadbiran dan Perancangan Pengurusan Malaysia, Jabatan Perdana Menteri
Format: Book
Published: Putrajaya: Unit Pemodenan Tadbiran dan Perancangan Pengurusan Malaysia, 2006.
Subjects:
LEADER 00850cam a2200193 7i4500
001 0000003839
005 20180807090000.0
020 |a 9839827200  
040 |a USM 
090 0 0 |a JQ716   |b .Z1P447 2006 
245 0 0 |a Perkhidmatan Awam Malaysia :   |b meningkatkan kecekapan dan keberkesanan sistem penyampaian perkhidmatan. 
260 |a Putrajaya:   |b Unit Pemodenan Tadbiran dan Perancangan Pengurusan Malaysia,   |c 2006. 
300 |a 132 ms.:   |b ill.;   |c 25 cm. 
650 0 |a Civil service --   |x Management --   |z Malaysia  
650 0 |a Public administration --   |x Management --   |z Malaysia  
710 0 |a Unit Pemodenan Tadbiran dan Perancangan Pengurusan Malaysia, Jabatan Perdana Menteri  
999 |a 0000005086  |b Book  |c Open Shelf  |e Perpustakaan CIAST 
999 |a 0000005087  |b Book  |c Open Shelf  |e Perpustakaan CIAST 
999 |a 0000005088  |b Book  |c Open Shelf  |e Perpustakaan CIAST